مرحله 3 CKD با بالا سطح کراتینین و پا تورم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فشار خون بالا و پا تورم علائم شایع در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می باشد. اما برای بیماران مبتلا به این نشانه ها در مورد آن نگران، آنها می خواهند بدانند که دلایل و روش درمان. بعد اجازه دهید ما را نگاه دارند با هم.

دلایل

مشخص است که کراتینین می تواند درجه ای از کلیه آسیب دیده منعکس کننده، CKD را به پنج مرحله با توجه به سطح کراتینین تقسیم شده است. اما چرا CKD می تواند سطح کراتینین بالا القاء؟ کراتی نین یک نوع محصول متابولیت عضله ما است، معمولا آن را توسط کلیه ما execrated. اما برای بیماران CKD کلیه آنها آسیب دیده است، می تواند متابولیت از بدن ما نفرت کردن به موقع نیست، بنابراین این wasts در بدن ما تجمع می یابد، نشان دهنده سطح کراتینین به عنوان بالا.

پا تورم یکی از شایعترین نشانه های بیماری مزمن کلیه است، آن را تا نزدیک آرمانی با کلیه. پس از فیبروز کلیوی، عملکرد آن را به تخریب، مایع در بدن ما می تواند توسط کلیه های ما execrated و در بدن ما تجمع می یابد، به عنوان تورم باشد.

روش های درمان

چگونه به درمان این بیماری و تسکین این علائم سوالات مربوط برای افراد تبدیل شده اند. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ثابت شده است که یکی از روش های درمانی موثر برای درمان CKD. این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، گیاهان مولکول های ارتعاش از دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست است ، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

اگر CKD بیمار مرحله 3 با سطح کراتینین بالا و پا تورم است، آیا نمی ترسم، شما یک شانس برای گرفتن ریکاوری با کمک درمان مناسب داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. cnemial ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

 

مرحله 3 CKD با بالا سطح کراتینین و پا تورم





:: برچسب‌ها: مرحله 3 CKD، سطح کراتینین بالا، پا تورم ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: